Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем педал съединител!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Просто я погледни, вероятно има капка антифриз на лостчето,като начало обезвъздуши ,ако има въздух ще се оправи,ако тече ще е за кратко.Много вероятно е да е проблем в хидравликата.Когато гумените части се износят излиза течност и влиза въздух,той носи проблемите.По принцип системата е винаги под налягане за да не влиза въздух ,но все пак...
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:20.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      Не е задължително да има капка (предполагам имаш в предвид спирачна течност), като се износи гумичката на буталото част от спирачната течност минава покрай него и педалът потъва, и ако задната гумичка е здрава няма да избие на лостчето
      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

      Comment


      • #18
        Пак казвам течове няма от никъде нивото е точно посредата между мин. и макс.
        По принцип от преди около 2 мец. ми потъна лекичко и после не и така от ден на ден все по често ставаше така до днес когато на всяка смяна потъва...това е! Кажете за обезвъздушаването от къде да го направим?
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #19
          Долу на буталото има щуцер, може да започнеш отгоре от холендъра на тръбичките, но според мен само ще си изгубиш времето. Станало е точно това, което ти написах - гумичката на буталото пропуска сп. течност покрай нея, при това положение няма загуба на течност.
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
            Долу на буталото има щуцер, може да започнеш отгоре от холендъра на тръбичките, но според мен само ще си изгубиш времето. Станало е точно това, което ти написах - гумичката на буталото пропуска сп. течност покрай нея, при това положение няма загуба на течност.
            Т.е. помпата е за смяна?
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #21
              Ами ако няма корозия по буталото и най вече цилиндъра и намериш подходящи гумички можеш да минеш с 3-4 лв., ако не.... Тука ни спасява едно гръцко магазинче дето има доста гумички и ако се намерят подходящи (взимаме малко по-широки) помпите заспиват
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                Ами ако няма корозия по буталото и най вече цилиндъра и намериш подходящи гумички можеш да минеш с 3-4 лв., ако не.... Тука ни спасява едно гръцко магазинче дето има доста гумички и ако се намерят подходящи (взимаме малко по-широки) помпите заспиват
                Ясно нова ще е, но дано това е проблема наистина!
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  Ще ползвам тази тема да попитам следното Трябва да сваля помпата на съединитела защото ходът на педала почти изчезна Миналата зима смених съединител и работен цилиндър остава помпата Въпроса ми е нужни ли са ми някакви по специални инструменти и долу горе кои части да сваля докато стигна до помпата Отпред в двигателният отсек откача ли се нещо Интересуват ме тънкостите Знам че е малко пипкава работа но мисля да се справя сам И последният ми въпрос е задължително нова или смяна на гумички на тази Течове нямам но нямам и съединител
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                    Ще ползвам тази тема да попитам следното Трябва да сваля помпата на съединитела защото ходът на педала почти изчезна Миналата зима смених съединител и работен цилиндър остава помпата Въпроса ми е нужни ли са ми някакви по специални инструменти и долу горе кои части да сваля докато стигна до помпата Отпред в двигателният отсек откача ли се нещо Интересуват ме тънкостите Знам че е малко пипкава работа но мисля да се справя сам И последният ми въпрос е задължително нова или смяна на гумички на тази Течове нямам но нямам и съединител
                    Ако си чел Камасутра няма да имаш ядове със смяната. Голяма е хамалогия и вероятността да глътнеш спирачна течност е голяма. Иначе сваляш кората, кутията за бушоните и лягаш...
                    Доколкото знам помпата на педала не подлежи на рециклиране за разлика от работния цилиндър на кутията...
                    Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                    EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                    Comment


                    • #25
                      Самите педали сигурно и те се свалят Таблото в смисъл уредите, кормилния прът - там пипам ли нещо?
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • #26
                        Аз си купих гумички,така ,че подлежи на рециклиране и понеже ме домързя ми смениха помпата в сервиз за два часа.Но първо опитай с обезвъздушаване.И понеже е играчка по -добре нова ,но цената между 2 лева за гумички и 90 лева за нова помпа е огромна.И си купи спирачна течност ДОТ4.Помпата стои на два болта,един маркуч,една тръба и е хваната за педала с края на буталото.Като свалиш кората над педалите и погледнеш нагоре ще я видиш едва ,едва и когато се изправиш отново на крака ще ти се отще всяка интервенция.Има и кожух.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:34.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Аз си купих гумички,така ,че подлежи на рециклиране и понеже ме домързя ми смениха помпата в сервиз за два часа.Но първо опитай с обезвъздушаване.И понеже е играчка по -добре нова ,но цената между 2 лева за гумички и 90 лева за нова помпа е огромна.И си купи спирачна течност ДОТ4.Помпата стои на два болта,един маркуч,една тръба и е хваната за педала с края на буталото.Като свалиш кората над педалите и погледнеш нагоре ще я видиш едва ,едва и когато се изправиш отново на крака ще ти се отще всяка интервенция.Има и кожух.
                          Колега спирачната течност е хигроскопична и това води до корозия на цилиндъра, да наистина гумичката се износва но корозията много бързо изяжда и новата гумичка - така че добре си направил че си сменил помпата
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #28
                            колеги да ви попитам спешно започнах да разглобявам колата за да сменя помпата която е при педала,но за тази цел ми се струва че трябва да поразглобя и отпред,на прав път ли сме или....................поправетеме моля ако греша

                            Comment


                            • #29
                              Помпата се разглабя и се сменя само вътре под таблото с много мъка и гъвкави ръце. За дизела е така за бензина незнам. Всъсщност каква е колата?
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                                Колега спирачната течност е хигроскопична и това води до корозия на цилиндъра, да наистина гумичката се износва но корозията много бързо изяжда и новата гумичка - така че добре си направил че си сменил помпата
                                Да знам,че поема вода,освен гумичките се износва и метала в някаква степен,моя цилиндър беше в прилично състояние,но смяната на помпата е много трудоемка и затова предпочетох нова,докато другата(долната) може да се сваля бързо и лесно и може да се рискува само с гумички.Това не го пиша заради теб ти го знаеш по добре от мен
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X